Olin lentää pehvalleni avattuani postin tuoman laatikon, sillä Minimaarit muisti minua näin runsain mitoin ihanilla tavaroilla.

1330003758_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä on jotain pientä valmista, joille on paikka heti tiedossa. Joitain pitää näistä aarteista valmistaa itse. Ideoita oli heti pää täynnä enkä ehtinyt edes perehtyä kunnolla yksittäiseen tavaraan, niin ällistynyt olin. Kiitos Maarit ihan hurjasti!!

Yleensä olen saamani lahjat esitellyt vasta niiden oltua paikoillaan ja ne ovat uponneet tarinaan, niin ettei sieltä välttämättä ole aina kaikkea voinut bongata, jotkut ovat voineet tunnistaa omia lahjoittamiaan osia tms osana jotain esinettä. Kaikkea kun ei aina voi mainita. Tämän paketin sisältö oli niin ylitsevuotavan runsas, että vie aikaa ennen kuin saan kaiken käytettyä. Olin ajatellut tehdä Amandan taloa mahdollisimman pitkälle ennen kuin aloitan työt noin kuukauden kuluttua ja vähentää tavaravarastojeni määrää muuttaen ne käyttötavaroiksi. Tosin niidenkin suppeus alkoi jo tuottaa ongelmia. Nyt on päinvastoin, sillä materiaalia on niin paljon, ettei näppejä saa irti millään noista paketeista. Voisi melkein kaduttaa, että työt alkavat... mutta ei, se on myös hieno juttu, vaikka kuten kaikki työssäkävijät tietävät silloin on vähemmän aikaa askarteluille. Taidanpas palata hypistelemään aarteitani...